مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: اعضای سازمان جوانان این جمعیت با حضور در طرح ناظران سلامت بر رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا نظارت می‌کنند.

جوانان هلال احمر بوشهر برای مهار کرونا به میدان آمدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به جزئیات طرح ناظران سلامت که طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نام گرفته است، بیان کرد: طرح ناظران سلامت با تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت و درمان کشور در حال اجرا است و هدف از این طرح استفاده از ظرفیت جوانان هلال احمر برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا است.

او، اهداف اصلی این طرح را تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بازرسی بهداشتی از همه اماکن صنفی به ویژه اصناف پرخطر و مراکز پرترددبه منظور بررسی نحوه رعایت ضوابط بهداشتی و برای کاهش موارد بستری در مراکز درمانی و کاهش میزان مرگ‌ومیر در جامعه عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم گفت: ناظران سلامت، روزانه از اماکن مختلف تجاری، صنعتی و تفریحی بازدید می‌کنند.

آمنه غریبی بیان کرد: اکنون ۱۲۴ نفر از اعضا سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب ۱۰ گروه در طرح یاد شده در حال خدمات رسانی هستند. همچنین تا کنون بهره وران این طرح سه هزار و ۱۳۰ نفر بوده‌اند.

در طرح ناظران سلامت، اعضای سازمان جوانان هلال احمر در کنار نیرو‌های بسیج و کارکنان درمان، خدمات عام المنفعه ارائه می‌دهد و برای کنترل همه گیری ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.