فرماندار شهرستان اهر از پلمب ۱۲ واحد نانوایی به دلیل تخلفات صنفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خدابخش فرماندار شهرستان اهر در جلسه کارگروه گندم آرد و نان شهرستان اهر از پلمب ۱۲ واحد نانوایی به دلیل تخلفات صنفی خبر داد و گفت: طی یک ‌ماه گذشته ۱۶۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، که در این راستا ۲۲ پرونده تخلفاتی برای نانوایان در حوزه تعویض آرد، فروش آرد یارانه‌ای و کمی وزن چانه به ارزش  ۲۷۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

او با بیان این‌که انتقال هرگونه آرد و نان پخت شده از شهرستان اهر به سایر شهرها تخلف محسوب می‌شود گفت: نانوایانی که مرتکب تخلف و پلمب شده بودند، فکر نکنند سهل‌انگاری می‌شود بلکه نظارت بر نانوایی‌ها علی‌الخصوص نانوایی‌های دارای پرونده تخلفاتی بیشتر است.

خدابخش از توزیع ۱۵ تن آرد قاچاق کشف شده در بین نانوایی‌های آزادپز خبر داد گفت: آرد قاچاق کشف شده در حمایت از نانوایی‌های آزادپز فعال جهت خدمات‌رسانی به مردم در قالب آرد نیمه یارانه‌ای توزیع شد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: پخت نان با آرد یارانه‌ای از سهم مردم شهرستان اهر و فروش آن مثلاً در تبریز حقیقتاً عرضه‌ خارج از شبکه و به عنوان کالای قاچاق محسوب شده و برای فرد خاطی پرونده تخلفاتی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.