رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

۵ هزار عنوان برنامه در دهه بصیرت در فارس اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۵ هزار برنامه فرهنگی از ۹ تا ۱۹ دی ماه به‌مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در فضای مجازی در استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت، با بیان اینکه شعار محوری این دهه بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی است، گفت: بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در ۹ عنوان در دهه بصیرت پیش بینی شده است که در شهر‌های قرمز و نارنجی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که وضعیت زرد دارند با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه باکرونا، مراسم در فضای باز و با حضور جمعیت کم و همچنین در زمان محدود برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: برنامه‌های دهه بصیرت امسال با عناوین بصیرت و ولایتمداری، موضع خواص جامعه در جریان فتنه ها، توجه ادیان الهی به ارزش‌ها و‌کرامات انسانی، ترویج مکتب شهید سلیمانی، تولی و تبری به عنوان نیاز جامعه امروز اجرا خواهد شد.

او، برگزاری جشنواره‌های نقاشی، فیلم کوتاه، دل نوشته با موضوع بصیرت در فضای مجازی، برپایی کنگره ملی شعر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور شاعرانی از ۱۲ کشور در روز سیزدهم دی ماه، نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع فتنه، برپایی موکب‌های توزیع مواد بهداشتی و ضد کرونایی، برنامه اهدا نذر خون، رزمایش کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، پخش سخنرانی‌های کوتاه با موضوع فتنه، مسابقه کتابخوانی، مسابقه از وصیت نامه سردار سلیمانی، طومار الکترونیکی با موضوع انتقام سخت، تکریم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از مهمترین برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد.

او یادآور شد: مقاومت، بصیرت، شهادت و انتقام سخت از جمله کلید واژه‌های امروز جامعه است و جامعه بصیر اگر جایی اشتباه کند و دنبال آگاهی و شناخت باشد، می‌تواند تغییر موضع کند و بازشناسی کند، بازشناسی به این معناست که در غبار سنگین فتنه فرو می‌رویم و در نهایت با بازشناسی از فتنه خارج می‌شویم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه انسان بصیر زمان شناس و جریان شناس است و بر این اساس می‌تواند تصمیم گیری صحیح را اتخاذ کند، ادامه داد: نسل امروزی باید مواضع، جریان‌های سیاسی و دشمن را بشناسد تا بتواند بهترین تصمیم را در شرایط فتنه بگیرند.

او بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات و جشنواره‌های مجازی دهه بصیرت می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت farsfestival.ir مراجعه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بیان کرد: ویژه برنامه‌هایی هم در بخش‌های مختلف صدا و سیما اماده شده است که در این دهه از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه در روز نهم دی ماه هم با توجه به شرایط موجود یک فراخوان عمومی داده می‌شود، گفت: در این فراخوان شهروندان با خودرو یا موتور شخصی ساعت پانزده در خیابان‌های اصلی شهر حرکت خواهند کرد، البته این اقدام در روز سیزدهم دی ماه هم تکرار می‌شود.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار