تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در سومین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال به نخستین پیروزی‌اش در مقابل ایمان شیراز رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان در سومین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال با نتیجه دو بر یک، ایمان شیراز را شکست داد و به نخستین پیروزی فصل خود رسید.

کوثر اصفهان که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت بازی را هجومی آغاز کرد و به‌وسیله حمیدرضا یوسفی بازیکن جدید خود به گل رسید. این گل روی ریباند شوت زیبای ابراهیم حسینی به‌ثمر رسید تا نتیجه یک بر صفر شود.

در ادامه خیلی زود ایمان شیراز از ضربه ایستگاهی خود پشت محوطه کوثر استفاده کرد و با یک کار تمرین‌شده، محمدرضا رحمان نیا دروازه نویدبخش را گشود و کار به تساوی کشیده شد؛ اما این نتیجه پابرجا نماند و کوثری‌ها روی یک حمله و یک دوی حمیدرضا یوسفی و احسان جزینی با شلیک جزینی به گل دوم رسید و با پیروزی دو بر یک نیمه اول را به پایان رساند.

در نیمه دوم بازی بین دو تیم متعادل دنبال شد، دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند؛ اما نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده استفاده کنند و هیچ توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد. در نهایت با همان نتیجه ۲ بر یک، کوثر با دست پر زمین بازی را ترک کرد و به نخستین پیروزی خود در این فصل رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.