سلامی، ضمن انتقاد از وضعیت نابسامان بازار و قیمت گذاری کالا‌ها گفت: در حال حاضر مرجع تعیین نرخ کالا‌ها مشخص نیست و قیمت گذاری‌ها به دست بازاریان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: متاسفانه بعضی از دستگاه‌های نظارتی در حوزه بازار در کار خود کوتاهی می‌کنند که به منظور رفع این قصور، دستگاه قضا و تعزیزات حکومتی باید با قدرت و اقتدار در کنار دستگاه‌های ناظر حضور داشته باشند تا بتوان باری از دوش مردم و مصرف کننده ها برداشت.

او بر برخورد قاطع با برخی از متخلفان که اصرار به تخلف دارند، تاکید کرد و ادامه داد: صاحبان واحد‌های صنفی باید بدانند که در صورت تکرار تخلف دستورات لازم برای پلمب واحد صنفی و انجام سایر برخورد‌های قانونی قاطع صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، نظارت بر بازار در شرایط اقتصادی کنونی را از مصادیق بارز حفظ حقوق عامه و از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و اظهارداشت: درکنار برخورد‌های قانونی و قضایی، باید علت و معلول را در جرم قاچاق کالا، تخلف‌های اقتصادی، احتکار، تقلب و ... بررسی و کارشناسی کرد و از این طریق راهکار‌های پیشگیرانه از بروز این جرایم جلوگیری کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دادستان جیرفت در برخورد با متخلفان اقتصادی، افزود: حضور شعبه تعزیرات و دادستانی در شهر‌ها موجب دلگرمی دستگاه‌های نظارتی شده است.

ارسلان میری ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی با تمام توان برای تحقق رضایتمندی مردم و همچنین برخورد قاطع وقانونمند با متخلفان اقتصادی آماده همکاری با دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار