در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اعضای تیم‌های ملی هندبال ساحلی با حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره شهدا به ویژه سید شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، اعضا و کادر تیم های ملی هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران به اتفاق پاریزی مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت هندبال استان، سرپرست و معاون فنی باشگاه مس کرمان پس از حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این آئین ضمن خیرمقدم به اعضا و کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی که هم اکنون در حال گذراندن اردوی تدارکاتی و آماده سازی خود در کرمان هستند، از کسانی که مقدمات این اردو را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

حضور اعضای تیم های ملی هندبال ساحلی بر سر مزار سردار دل ها

او با اعلام اینکه هم اکنون در جوار قبور مطهر شهدایی هستیم که هر کدامشان قهرمانان واقعی این دیار هستند، افزود: یکی از این شهدای والامقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که رفتار و ابعاد شخصیتی وی امروز یک مکتب برای همه ماست و ما باید آن را در زندگی و ورزشمان لحاظ کنیم.

حضور اعضای تیم های ملی هندبال ساحلی بر سر مزار سردار دل ها

پاریزی با تأکید بر اینکه امروز میادین ورزشی ما نیاز دارند، مسائل اخلاقی و فرهنگی در آن‌ها نهادینه شود، خطاب به ورزشکاران تصریح کرد: شما پرچمداران کشوری هستید که امروز سردارش پرچمدار حوزه مقاومت در منطقه است.

او بیان داشت: کشور امروز نگاه خاص و ویژه‌ای به شما دارد چرا که قرار است از آبرو و عزت این کشور دفاع کنید.

حضور اعضای تیم‌های ملی هندبال ساحلی بر سر مزار سردار دل‌ها

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با تأسی از شهدا و راه و سیره آنان روز به روز شاهد نهادینه شدن اخلاق و فرهنگ در میادین ورزشی باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار