دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات منطقه‌ای تیراندازی متمرکزی با هم رقابت می‌پردازند.

سرهنگ محمد فرهادی هماهنگ کننده فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: برای نخستین بار مسابقات تیراندازی متمرکز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت هشت قرارگاه منطقه‌ای به میزبانی قرارگاه استان فارس در منطقه سیاخ دارنگون شهر شیراز در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۳ رشته از جمله تانک، تیربار، خمپاره تدارک دیده شده است، افزود: این رقابت‌ها با حضور ۶۰۰ نفر به صورت دوره‌ای در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد.

سرهنگ فرهادی آموزش، ارتقای سطح مهارت و شایستگی جنگ افزار‌های انفرادی، ارزیابی عملکرد فرماندهان، ایجاد رقابت سالم و سازنده در جهت بالا بردن آموزش کارکنان، اجرای صحیح تیراندازی و انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات نیرو‌های مسلح جهانی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

هماهنگ کننده فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد تصریح کرد: مسابقات تیراندازی متمرکز منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به مدت هفت روز در محیط باز میدان تیر اکبرآباد و میدان تیر سیاخ دارنگون شیراز با رعایت تمامی اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار