بات باجه اولین سرویس مشاوره آنلاین بانکی در اپلیکیشن بله راه اندازی شده و با استفاده از آن می‌توان امور بانکی را بدون حضور در شعبه انجام داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روز‌های شیوع کرونا که حضور در مراکز پرتردد از جمله شعب بانک‌ها با افزایش احتمال ابتلا به بیماری رابطه مستقیم دارد؛ چه بهتر است که تا حد امکان تردد و رفت‌ و آمدهای خود را کمتر کنیم و این بار توجه ویژه‌تری به بانکداری الکترونیک و خدمات آن داشته باشیم.

بانک ملی ایران بستری گسترده از خدمات بانکداری الکترونیک را برای مشتریان خود فراهم کرده به طوری که درصد قابل توجهی از امور بانکی را می‌توان با این خدمات بدون حضور در شعبه بانک و در هر زمان و مکانی به انجام رساند.


بیشتر بخوانید


سامانه‌های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه‌های خودگردان و... می‌توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارائه دهند.

همچنین بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده که این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بات باجه اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی در کشور است که در اپلیکیشن بله به آدرس http://ble.ir/bajebot قرار دارد و برای استفاده از آن کافی است با این آدرس وارد بات باجه شوید؛ موضوع بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سؤال مورد نظرتان را بنویسید. در این مرحله از کارمندان بانک جواب حرفه‌ای و تخصصی دریافت خواهید کرد.

دستگاه‌های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار