جشنواره پیاده روی ۵۰ در ۵۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معرفی برگزیدگان در بوشهر به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی پیاده روی ۵۰ در ۵۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور  رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و تجلیل از برگزیدگان به صورت مجازی در بوشهر برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم، ایجاد جو همدلی میان دانشجویان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری فعالیت‌های ورزشی برشمرد و گفت: باید به گسترش فعالیت‌های ورزشی بین جوانان دانشجو در کنار کسب مهارت، توجه کرد.

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور هم ورزش را در کاهش اضطراب و افسردگی و افزایش اعتماد به نفس مهم خواند و گفت: این دانشگاه نیازمند ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه‌ ورزشی دانشجویی است و خیران می‌توانند در این زمینه یاری رسان باشند.

اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر هم گفت: جشنواره پیاده روی ۵۰ در ۵۰ با مشارکت پررنگ دانشجویان در قالب ارسال عکس و فیلم از پیاده روی برگزار شد.

 مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی وحرفه ای هم بیان کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه در جشنواره پیاده روی ۵۰ در ۵۰ شرکت کردند که در مجموع بیش از ۴۵ هزار کیلومتر پیاده روی داشتند.

مهدی شریعتی همچنین از افتتاح زمین چمن تنیس در دانشگاه فنی وحرفه‌ای بوشهر تا دهه فجر خبر داد که می‌تواند در ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه موثر باشد.

ارسلان نامی معاون فرهنگی و دانشجویی و دبیر جشنواره پیاده روی ۵۰ در ۵۰، نیز عنوان کرد: در بخش پیاده روی هزار و ۷۲ نفر شامل ۶۴۰ نفر از دانشجویان، ۲۷۲ نفر از کارکنان و ۱۶۰ نفر هم به صورت آزاد شرکت داشتند و در بخش فیلم و عکس از پیاده روی، ۱۵۰ نفر شامل ۵۵ نفر در بخش عکس و ۹۵ نفر در بخش فیلم با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Fateme
۱۸:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. اگر امکانش است فیلم اختتامیه پیاده روی رو بزارین