در آستانه اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در شصت و هفتمین سه‌شنبه علمی فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از هدایای شهید سلیمانی به موزه حرم مطهر رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد فرهمندنژاد دبیر سه‌شنبه‌های علمی و فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در مراسم رونمایی از هدایای شهید سلیمانی،  از نسخه خطی «کَنزُ اللُغات» به کتابت سال ۹۲۰ هجری قمری و پرچم گنبد حرم‌های مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) که به دست شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری اهدا شده بود و ایشان به کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده اند، رونمایی خواهد شد.

او افزود: همچنین در این مراسم از پایگاه تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس با بیش از ۱۶۰۰ منبع دیجیتال رونمایی خواهد شد.

دبیر سه‌شنبه‌های علمی و فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ادامه داد: رونمایی از کتاب‌های چاپی با محوریت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
 
فرهمندنژاد بیان کرد: سردار علی‌اکبر گرمه‌ای، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام‌رضا (ع) با موضوع مکتب حاج‌قاسم در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه نهم دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi به تماشای این مراسم بنشینند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.