پرداخت ۷.۵ درصد از معوقات واحد‌های تولیدی و صنعتی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پرداخت ۷.۵ درصد از معوقات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل به بانک ملت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌ها اولویت دار، بررسی و حل مشکلات بانکی واحد‌های تولیدی و صنعتی است که این مسئله با در نظر گرفتن برخی از مشکلات در دستور کار است و به همین منظور پرداخت ۷.۵ درصد از معوقات به بانک ملت و اعطای تسهیلات جدید با رونق اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

او اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان به دنبال تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به رونق و توسعه این واحد‌ها هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی به چرخه تولید یک اولویت اساسی است بیان کرد: تسهیل و رفع موانع تولید استان و بازگرداندن واحد‌های تولیدی و صنعتی به چرخه تولید از اولویت‌های اساسی است که درصدد هستیم که با راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

صادقی اظهار کرد: در راستای حل مشکلات مربوطه در ارتباط با دریافت تسهیلات نیز بررسی و حل عمده مشکلات مربوطه در دستور کار است و به همین منظور تصمیمات لازم در این زمینه برای حل مشکلات مربوطه در دستور کار است که این موضوع می‌تواند در حل مشکلات موجود تأثیر اساسی داشته باشد.

او تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی مشکلات واحد‌های تولیدی استان را که چرخ محرک توسعه استان حل کرده و به اهداف توسعه‌ای خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: یکی از مواردی که انتظار می‌رود نسبت به آن اقدامات لازم انجام یابد توزیع کنترل شده آرد است که این موضوع نیز مستلزم رسیدگی و کنترل وضعیت موجود است و در این زمینه باید تدابیر اساسی اتخاذ شود.

صادقی تصریح کرد: نانوایان باید در راستای ارائه خدمات در ساعات تعیین شده اقدام کنند چرا که این موضوع سبب خواهد شد تا سهمیه آرد آن‌ها به نانوایان دیگر اختصاص یابد که در این زمینه با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها به دنبال حل مشکلات موجود هستیم.

او اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات نانوایان اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و تمام تلاش و سعی ما انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت نان به درجه یک است که در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به این که رسیدگی به تخلفات نانوایی‌های اردبیل در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: درصدد هستیم با بررسی شکایات مربوطه تخلفات عمده‌ای را که مشاهده می‌شود بررسی و در راستای رسیدگی به پرونده‌های تخلف مربوطه اقدامات لازم را انجام دهیم

صادقی گفت: در راستای رسیدگی به شکایات نانوایان و نیز بررسی و مشکلات آنان درصدد هستیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی و گرانفروشی از بروز تخلفات جلوگیری به عمل آورده و شعبات رسیدگی را در این زمینه راه‌اندازی کنیم.

او ادامه داد: در صورت بی‌توجهی متصدیان نانوایی‌ها به قانون نظام صنفی و تکرار تخلفات، سهمیه نانوایان قطع و منجر به پلمب آنان خواهد شد که در این زمینه انتظار داریم همشهریان با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: هر گونه دریافت وجه اضافی بابت کیسه نایلون از مردم غیرقانونی است و در این زمینه انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند و گزارشات خود را در این زمینه اعلام کنند.

گفتنی است طی ۹ ماهه امسال برای ۱۷۶۱ واحد نانوا در سطح استان برگ گزارش تخلف توسط بازرسین سازمان صمت استان، تکمیل و جهت صدرو رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.