مشاور وزیر بهداشت به منظور بررسی وضعیت شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اخوان مشاور وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مرکز بستر درمانی بخش پاتاوه در شهرستان دنا گفت: این سفر به دستور وزیر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی و به منظور بررسی و بازدید از مراکز مقابله با ویروس کرونا، وضعیت شیوع این بیماری ونحوه مقابله وکنترل این ویروس در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

اخوان افزود: در این بازدید میدانی بخش های مختلف این مرکز بستر درمانی وهمچنین واحد نمونه گیری کرونا بررسی شد که توجه به آمار اعلام شده خوشبختانه نحوه خدمات رسانی این مرکز رضایت بخش است.

او با بیان اینکه در این بازدید موضوع به روز بودن دستگاه رادیولوژی مطرح شد گفت: با پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کشور یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای این مرکز تامین می‌شود.

اخوان با بیان اینکه مرکز بستر درمان پاتاوه از مراکز درجه یک شهری به حساب می آید افزود: در این مرکز که تنها مرکز بستر درمان بخش پاتاوه است روزانه ۳۰۰ بیمار پذیرش می‌شوند.

او گفت: پزشکان متخصص اطفال، زنان، رادیولوژی و همچنین پزشک عمومی، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس تغذیه در این مرکز به مردم بخش پاتاوه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.