مدیر عامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: ۱۴۳ نفر با حمایت موسسه خیریه بوستان شکوه مهر در مشهد از ابتدای تاسیس این موسسه تاکنون، ازدواج کرده و مستقل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد هادی اشرافی بجستانی مدیر عامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: موسسه خیریه بوستان شکوه مهر یک موسسه غیرانتفاعی با هدف کمک به کودکان بی سرپرست در مشهد است که هم کودکان بی سرپرست سالم و هم کم توان ذهنی را تحت پوشش قرار داده است.
 
او افزود: بوستان شکوه مهر به عنوان یکی از بزرگ ترین موسسات خیریه توانبخشی و حمایتی در سطح کشور است که در ۱۱ آسایشگاه و خانه فرزندان به صورت شبانه روزی به این فرزندان ارائه خدمت می کند.

مدیر عامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر ادامه داد: این موسسه در شاخه توانبخشی در ۴ واحد فعالیت دارد که شامل آسایشگاه مهر پناهندگان ضامن آهو با ۷۰ معلول ذهنی شدید حمایت پذیر، آسایشگاه شهید بهشتی با ۱۷۰ معلول ذهنی متوسط آموزش و تربیت پذیر، خانه کوچک پناهگاهی شکوه مهر با ۱۷ کودک دارای معلولیت ذهنی خفیف و امور خانواده‌ها با حمایت از دو هزار  خانواده دارای معلول در سطح شهر می شود.
 

بیشتر بخوانید


اشرافی بیان کرد: یکی از سیاست‌های مهم موسسه خیریه بوستان شکوه مهر، پرورش فرزندان در خانواده است که با این هدف تا کنون حدود ۱۶۰ نفر از این فرزندان به خانواده های جایگزین تحویل داده شده اند و از طریق واحد امداد بگیران هزینه‌های آن‌ها جهت نگهداری تامین می‌شود.

او  با اشاره به اینکه ۱۴۳ نفر از آنان نیز از طریق کمک‌ها و حمایت‌های موسسه ازدواج کرده و مستقل شده اند، تاکید کرد: موسسه خیریه بوستان شکوه مهر تنها موسسه خیریه‌ای می‌باشد که از طرف دانشگاه جامع علمی و کاربردی مجوز فعالیت آموزشی در حوزه دانشگاهی را تحت عنوان مرکز خدمات آموزشی علوم بهزیستی شکوه مهر با ظرفیت دو هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مرتبط با بهزیستی دارد.
 
اشرافی بیان کرد: هزینه‌های مربوط به اداره این نوع مراکز از طریق مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مراسمات و بازارچه‌های خیریه و بازدید خیرین از موسسه و افزایش هزینه‌ها، امیدواریم خیرین همچون گذشته فرزندان شکوه مهر را فراموش نکنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.