۵۶۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری بین مددجویان مناطق کوهستانی مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالحسن رنجبر قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: برای مددجویانی که در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای ساکن هستند امسال ۲۹۰ دستگاه آبگرمکن و ۲۷۰ دستگاه بخاری گازسوز خریداری شده است.

او افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها سردار سلیمانی در قائمشهر ۲۵۰ سبدکالا ۱۵ دستگاه آبگرمکن و ۲۳ دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان توزیع شد.

رنجبر  با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی ساخت و ساز ۲ هزار واحد مسکونی که در حال احداث است ۱۲۰۰ واحد آن برای مددجویان تحت حمایت ساخته می‌شود و تاکنون پروانه ساخت ۸۰۰ واحد مسکن صادر شده است. آغاز شد،
 
او افزود:تعدادی از این ۸۰۰ مددجویی که پروانه ساخت دریافت کردند به بانک معرفی شده و تعدادی دیگر نیز در شرف معرفی به بانک بوده و ۴۰۰ پرونده نیز در فرآیند دریافت پروانه ساختمان هستند.

رنجبر گفت: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از بنیاد مسکن و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد پرداخت می‌شود.

او افزود: لوله کشی گاز ۱۳۰۰ واحد مسکن مددجویی نیز در دستور کار قرار دارد که ۵۰ درصد هزینه آن از سوی استانداری تامین می‌شود و ۵۰ درصد دیگر نیز از سوی یکی از خیران به حساب کمیته امداد واریز شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.