بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک و تیوپ خارجی احتکاری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از یک انبار در شهرکرد کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بازدید از انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در یکی از مناطق شهرکرد مطلع شدند.

او افزود: ماموران برای بررسی‌های بیشتر به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی ۵۰۰ حلقه لاستیک خودرو و یک هزار و ۶۳۲ حلقه تیوپ خارجی کشف کردند که پس از سیر مراحل قانونی تحویل انبار اموال تملیکی در استان شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در صحنه حاضر است و با قاچاقچیان و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ج ف
۱۰:۴۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
فروش اینترنتی لاستیک خودرو باعث شده تمام کافی نتها وشغلهای دیگر قدام به خرید لاستیک اینترنتی بکنند به هرخودرو4 حلقه تایر میدهند 2حلقه را ببه خود مشتری که صاحب سند است میدهند و2حلقه را برای خود برمیدارند وتعداد که زیاد شد اقدام به فروش میکنند آنقدر تعداد این افراد زیا شده کهروزانه دها نفر برای فروش لاستیک مراجه میکنند وبازار ما را به نابودی کشیده اند خواهشن اقدامات لازم را انجام دهید ماجمعی ازلاستیک
آخرین اخبار