مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۷۹روستای حاشیه شهر مشهد مشکل جدی آب شرب داشتند که از این تعداد، مشکل ۳۳روستا برطرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در حاشیه بازید از روند اجرای پروژه یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با هدف رفع مشکلات آب شرب روستاها، گفت: این پروژه یک اقدام بسیار خوب و حاصل مشارکت ستاد حاشیه شهر مشهد و سایر دستگاه‌های نظارتی است.

او افزود: در این پروژه به منظور ارتقای سطح خدمات در حوزه آب روستایی، وظیفه آب رسانی به روستا‌های حاشیه شهر مشهد به عهده شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: مشکل ۳۳روستا با اقداماتی مانند حفر ۱۹حلقه چاه، اجرای ۵۵کیلومتر اصلاح شبکه آب رسانی، بهسازی ۱۵حلقه چاه، احداث ۶ ایستگاه پمپاژ و استاندارد سازی ۲هزار و ۱۲۸ انشعاب، برطرف شده است.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه تا رفع مشکلات آب شرب سایر روستا این پروژه ادامه دارد، بیان کرد: تا پایان سال جاری عملیات بهسازی شبکه آب شرب در ۱۲روستای دیگر با سرعت انجام می‌شود و رفع مشکل بقیه روستا‌ها برای سال آینده خواهد بود.

او تصریح کرد: بعد از اتصال این روستا‌ها به شبکه آب شرب روستایی، این احتمال وجود داشت که با افت فشار آب در شبکه آب رسانی مواجه شویم که به همین خاطر پروژه خط انتقال آب با اعتباری حدود ۵۰میلیارد تومان از میدان قائم به سمت بلوار رسالت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکید کرد: این پروژه قبل از اتمام سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکل تامین فشار آب روستا‌های متصل شده و همچنین مشترکان خیابان رسالت مشهد کاملا برطرف خواهد شد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.