فرماندار کاشمر گفت: اگر واحد تولیدی تعطیل شود قطعا فعال کردن واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل کار سختی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: ایجاد اشتغال و تثبیت فضای کسب وکار در شرایط فعلی باید مدنظر قرار گیرد و دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
 
او افزود: قبل از اینکه واحد تولید در شهرستان به مشکل برخورد کند باید شناسایی شود تا قبل از این اتفاق به داد آن‌ها برسیم، اگر واحد تولیدی تعطیل شود قطعاً فعال کردن واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل کار سختی خواهد بود.
 
فرماندار کاشمر بر ضرورت مهارت آموزی و آموزش در حوزه کسب وکار تاکید کرد و ادامه داد: جامعه مخاطب معتادان به دلایل مختلف که اشتغال یکی از آن دلایل است دوباره به سمت اعتیاد روی می‌آورند که اگر مهارت آموزی در این بخش صورت گیرد مطمئناً می‌توان از اعتیاد دوباره آن‌ها جلوگیری کرد و همچنین گام مؤثری به سمت اشتغال بیشتر برداشت.

ساقی بیان کرد: با تأکید بر اینکه تعهدات اشتغال بر اساس ثبت در سامانه رصد ارزیابی می‌شود و باید ادارات این را به صورت مستمر پیگیری موارد خود در سامانه داشته باشند.

او تصریح کرد: مکان‌های بلااستفاده زیادی در حوزه دولتی و غیردولتی شهرستان کاشمر داریم که می‌توان با در اختیار گذاشتن متقاضیان اشتغال اتفاقات مثبتی را رقم زد.
 
انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.