نشست بررسی وضعیت جانمایی تجهیزات سرمایه‌ای استان در مراکز مختلف بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از زحمات تمام همکاران در خصوص پیگیری‌های انجام شده جهت پیگیری و خرید تجهیزات بسیارخوب سرمایه‌ای و مورد نیاز در مراکز بهداشتی درمانی استان، نهایت تلاش و همکاری را داشته اند، بسیار سپاسگزارم.

او گفت : زحمات معاون مدیریت پشتیبانی و منابع و مدیران مالی، عمرانی و بودجه دانشگاه بسیار قابل تقدیر است.

مرادی افزود : ورود تجهیزات پزشکی به استان، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند و موجب می‌شود در دانشگاه نسبت به استان‌ها و دانشگاه‌های دیگر برتری خوبی ایجاد گردد.

او افزود : بر خلاف این تصور که خرید تجهیزات پزشکی سنگین ساده است، اما خرید تجهیزات سرمایه‌ای با این ویژگی‌ها تنها بدون صرف وقت بسیار و پیگیری فراوان امکان پذیر نبود.

مرادی ادامه داد : با تلاش‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر سه دستگاه رادیوتراپی، یک دستگاه سی تی آنژیو گرافی و یک دستگاه پت اسکن وارد استان شد.

او افزود : مهمترین مسئله در حال حاضر این است که در اسرع وقت بهره برداری از این دستگاه‌ها صورت گیرد و بتوانیم خدمات لازم را به مردم استان و استان‌های همجوار ارائه نماییم.

مرادی گفت : امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همت و تلاش همکاران، کار نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها به پایان برسد و مردم به زودی نتیجه عملیاتی آن را ببینید.

محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برنامه ریزی‌های متعددی برای فراهم ساختن امکانات لازم جهت نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها و تجهیرات در مراکز درمانی استان با دقت ویژه‌ای انجام شده است.

او گفت : با نصب و بهره برداری از تجهیزات سنگینی که وارد استان شده است هم از نظر خدمات رسانی به مردم و هم درآمد زایی کمک بسیار زیادی به دانشگاه خواهد شد.

شیرزادیان مدیر نظارت برتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امسال با وجود بحران کرونا، با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط هیات رییسه دانشگاه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اقدامات قابل توجهی در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه و مراکز بهداشتی درمانی استان انجام شده است.

او گفت : از جمله این اقدامات تهیه و خریداری دستگاه پت اسکن و دستگاه سی تی آنژیو گرافی است که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در دنیا محسوب می‌شود که جهت نصب و راه اندازی به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده است.

شیرزادیان افزود : علاوه بر این سه دستگاه سی تی اسکن جهت بهره برداری در شهرستان‌های هرسین، صحنه و پاوه خریداری شده و یک دستگاه نیز به زودی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه نصب و راه اندازی خواهد شد.

او افزود : همان همت والایی که جهت جذب این دستگاه‌ها و انتقال آن به استان صورت گرفت باید جهت راه اندازی و نصب آن بکار گرفته شود تا این دستگاه‌ها زودتر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.