فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات درون شهری و تلفات انسانی در ۹ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری, فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات درون شهری و تلفات انسانی اظهار کرد:اصلاح نقاط حادثه خیز ، آموزش گسترده قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حضور پر رنگ همکاران در سطح معابر و محورها ، همکاری خوب مردم و همراهی مسئولان از علل کاهش تصادفات به شمار می رود.

او در ادامه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی اعمال جرائم در ۹ ماهه امسال، یاد آور شد:به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از بروز تصادفات وخسارت های مالی وجانی ، این جریمه ها اعمال شده و  توقیف خودروهای مزاحم ومتخلف نیز در این مدت  ۲۴ درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۴۴ درصدی کشفیات انواع موادمخدر از ابتدای امسال خبر داد و اضافه کرد : از آنجاکه مقابله با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان موادمخدر ،یکی از اولویت های ماموریتی پلیس است ، اجرای طرح های انتظامی در پاکسازی نقاط آلوده و همچنین مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر با جدیت تمام ادامه خواهد داشت .

 یاری گفت:در این مدت دستگیری سارقان ۴۱ درصد وکشف انواع سرقت ها هم ۳۵ درصد افزایش یافته است .

او در پایان  این توفیق ها را مرهون همکاری خوب مردم عزیز دیار سیدجمال با خادمان خود در نیروی انتظامی ، همراهی و حمایت مسئولان و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش خود دانست و  استمرار آن ها را خواستارشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.