فرماندار شهرستان آوج گفت: مراسم ایام فاطمیه و آزمون نوبت اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان گفت:در شرایط فعلی و پیش رو مراسم ایام فاطمیه و آزمون حضوری نوبت اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

علیرضایی افزود: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی در مناطق مختلف تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با برگزارکنندگان برخورد خواهد شد و مسئولیت عواقب برگزاری این قبیل مراسم در وهله اول با بخشدار ان و دهیاران خواهد بود.

او اضافه کرد: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اثرات مثبتی به دنبال داشته است که انتظار می رود این طرح بدون وقفه تداوم پیدا کند.

به گفته فرماندار آوج، ۱۵۰ بسته معیشتی در بین اقشار ضعیف و آسیب پذیر طی دو هفته گذشته توسط جمعیت هلال احمر شهرستان توزیع شد و این روند با جلب حمایت خیران و سازمان‌های مسئول ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار