رئیس هیأت فوتبال شهرستان نهاوند از برگزاری مسابقه فوتبال گرامیداشت شهدای ترور در نهاوندخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شهریار شمس, رئیس هیأت فوتبال شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده شهید هسته ای  و گرامیداشت یاد و خاطره سردا شهید حاج میرزا محمد سلگی مسابقه فوتبال بین دو تیم یاران رسانه تهران و پاسارگادنوین نهاوند برگزار می شود.

او افزود: این بازی دوستانه بین دو تیم تیم یاران رسانه و پاسارگاد نوین نهاوند  جمعه ۱۲ دی ساعت ۱۴ در مجموعه علیمرادیان برگزار می شود.

شهریار شمس در ادامه اظهار داشت: پیش از آغاز این دیدار ورزشکاران دو تیم برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای بر سر مزار سردار شهید سلگی و دیگر شهدای نهاوند حضورمی یابند و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام این شهدا ادای احترام می کنند.

شمس افزود: در این دیدار علاوه بر محمد حسین میثاقی و سیانکی  تعداد دیگری از مجریان و خبرنگاران ورزشی مطرح کشور به مربیگری محسن بیاتی نیا به نهاوند سفر می کنند.

رئیس هیأت فوتبال نهاوند اظهارکرد: در این مسابقه از لباس تیم پاسارگاد نوین نهاوند در مسابقات دسته برتر استان در فصل جدید رونمایی خواهد شد و از پیشکسوتان ایثارگر و شهدای فوتبال نهاوند و خانواده شهید سیانکی هم تجلیل می شود.

این مسابقه با همکاری هیئت فوتبال شهرستان، مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان و شرکت همراه تجارت نوین ویانا، بسیج رسانه و باشگاه پاسارگاد نوین نهاوند برگزار  و  از  شبکه استانی همدان  زنده پخش خواهدشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار