معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا متناسب با شرایط بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

انتخابات ۱۴۰۰ متناسب با شرایط بیماری کرونا برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: علاوه بر سلامت انتخابات، سلامت مردم نیز در راس سیاستگذاری برای انتخابات ۱۴۰۰ قرار دارد و بر همین اساس، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا متناسب با شرایط کرونا برگزار خواهد شد.

او افزود: زمان ثبت نام متقاضیان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ۲۰ تا ۲۶ اسفند، روستا‌ها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین به صورت الکترونیکی و زمان تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۰ تا ۲۶خرداد خواهد بود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: تبلیغات نامزدهای شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت مجازی خواهد بود. شیوه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز به دو صورت مجازی و استفاده از رسانه ملی خواهد بود.

ایرانی عنوان کرد: به دلیل احتمال تداوم بیماری کرونا و برای آسان سازی دسترسی مردم به شعبه‌های اخذ رای، شعبه‌های جدید اخذ رای در استان پیش بینی و به وزارت کشور اعلام شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.