قتل عام گاردریل‌های مهاباد/ سرقت‌ها تمامی ندارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سرقت پایه‌های گاردریل در مسیر‌های ارتباطی مهاباد منجر به کشتار انسانی می‌شود.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: سارقان با سرقت پایه گاردریل‌ها در محور‌های مواصلاتی شهرستان مهاباد (سردشت_پسوه_ارومیه) همچنان با جان شهروندان بازی می‌کنند.

خادمی ارزش سرقت‌های اخیر در این زمینه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: دیروز در مجموع تعداد ۶۵۰ عدد شامل پایه گاردریل و ضربه گیر و پیچ مخصوص و تودلی توسط سارقان به سرقت رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه هزینه نصب هر کیلومتر گاردریل بیش از ۸ میلیارد ریال است، اضافه کرد: با این سرقت‌ها جان همشهریان و هموطنانمان هر لحظه در محل‌های پرتگاهی در خطر است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه این وسایل اصلاً در بازار آزاد موجود نیست، اذعان کرد: طی یک سال گذشته در مجموع در این ارتباط ۵ نفر با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی دستگیر شده‌اند که از بین آنان ۴ نفر سارق و یک نفر مالخر بودند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری دادستانی در خصوص برخورد با سارقان اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.