مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران، امروز از ساعت ۱۱ در زمین نفت تهرانسر برگزار شد.

  • اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره و  احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.
  •  تمرین امروز استقلال پس از صحبت‌های محمود فکری برای اعضای تیم، با گرم کردن بدن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد.
  • عبور از موانع و انجام کار‌های ترکیبی در فضای کوچک، آیتم بعدی تمرین بود.
  • فوتبال در زمین کوچک بخش پایانی تمرین امروز بود.
  • بعد از تمرین امروز کاروان تیم استقلال راهی فرودگاه مهرآباد شد تا تهران را به مقصد سیرجان ترک کند.

تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان فردا در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

همچنین محمود فکری سرمربی استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خیر مقدم به مددی و خلیل‌زاده و تشکر بابت حضورشان در تمرین امروز، مطمئنا حضور شما عزیزان به ما دلگرمی دهد. به امید خدا با تلاش شما و بازیکنان تیم را به بالای جدول می‌رسانیم. مشکلاتی در نحوه بازی داریم، ولی مطمئنم که به زودی شرایط ما بهتر می‌شود، چون در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. من به تیمم خیلی امیدوارم و انشاالله اتفاقات خوب به زودی رقم می‌خورد و دل هواداران شاد می‌شود. من از مددی و خلیل‌زاده بازهم تشکر می‌کنم که امروز کنار ما هستند.

در ادامه احمد مددی مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان و کادرفنی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما هستم و شما را با انرژی و سرحال می‌بینم. انشاالله با وحدت و اتحاد بین همه ما، بتوانیم کار را به بهترین نحو جلو ببریم. در خصوص مطالبات شما هم در هیات مدیره مصوب شد تا با تامین منابع مالی، خیلی زود به شما پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: نکته دیگر اینکه در جلسه دیروز هیئت مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از فکری داشته باشیم. ما از او حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم او می‌تواند استقلال را به روز‌های درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است. مشکلاتی وجود دارد و ما راجع به این مشکلات در هیئت مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعا با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. ما سه فینال پیش رویمان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. انشاالله با هدایت فکری به هدفمان که قهرمانی است، می‌رسیم.

در ادامه اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال دقایقی صحبت کرد و گفت: من هم به شما خسته نباشید می‌گویم. بحث ما حمایت همه جانبه از شما و  فکری است. به شایعات توجه نکنید. عده‌ای که مریض هستند این شایعات را می‌سازند. ما از فکری حمایت می‌کنیم و از شما هم حمایت می‌کنیم. مشکلات شما را هم می‌دانیم و قول می‌دهم که مشکلات به زودی حل می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار