بهره برداری از چهار پد بالگرد اورژانس هوایی در نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: چهار پد بالگرد اورژانس هوایی توسط خیرین سلامت در نیشابور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: با توجه به حساسیت و بعد مسافت روستا‌های نیشابور نیاز مبرم به ساخت پد بالگرد وجود داشت که خوشبختانه چهار پد بالگرد در روستا‌های نصرآباد، فهنه، مرزان و معدن با همت شورا‌ها و دهیاران این روستا‌ها احداث شد.

 او افزود: این پد‌ها هر کدام با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال با کمک و همت خیرین نیک اندیش احداث شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت نیشابور ادامه داد: با افتتاح این پدها، انتقال بیماران و مصدومینی که نیاز به خدمات درمانی پیشرفته‌تر دارند، توسط بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مراکز درمانی نیشابور و یا مشهد میسر شده است.

افشار نیک بیان کرد: ساخت پد بالگرد از دو سال گذشته در شهرستان نیشابور آغاز شده و تاکنون با تایید هوانیروز مشهد سی پد بالگرد جانمایی شده و در حال حاضر نیاز مبرم به ساخت چهار پد بالگرد در روستا‌های کلاته محمد جان، برزنون، همت آباد شهرکهنه و فیض آباد داریم که امیدواریم با کمک خیرین و مسئولین تا پایان سال شاهد ساخت این پد‌ها باشیم.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.