معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: امتحانات نوبت اول دانش آموزان به صورت مجازی در این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   امینی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس در چهارمین جلسه شواری آموزش و پرورش این شهرستان گفت: والدین نگران آموزش فرزندان خود نباشند آنها می توانند  با مدیران مدارس در این خصوص ارتباط داشته باشند و مشکلاتشان را برطرف کنند.

او با اشاره به این که برگزاری امتحانات نوبت اول به صورت مجازی است بیان کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل در روند برگزاری امتحانات ارائه نشده است.

امینی بیان کرد: ۳۳۱ گوشی و تبلت به دانش آموزان تحویل داده شده است.


بیشتر بخوانید


معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس عنوان کرد: ۴۰۳ نفر از دانش آموزان در خصوص استفاده از برنامه شاد مشکل دارند که  توسط مدیران گزارش شده است.

او بیان کرد: ۵۹ نفر به دلیل شرایط خاص کرونا تمایل به ادامه تحصیل فرزندانشان در شهرستان طبس  را ندارند.

امینی اظهار کرد:  امسال برای موفقیت دانش آموزان در  کنکور سراسری نیاز است تا نهاد ‌ها و سازمان‌ ها  پای کار باشند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در برخی مدارس شهر و روستا متقاضیانی برای برگزاری حضوری کلاس ها وجود دارد اما  به دلیل رعایت دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا از برگزاری آن معذوریم.

افضلی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس با اشاره به تخصیص زمین جهت احداث و راه اندازی اردوگاه رفاهی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان، بیان کرد: بااحداث زمین چمن مصنوعی نیز می توان جهت تامین درآمد استفاده کرد.

رفیعی عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس تصریح کرد : زیر ساخت های مدرسه نمونه دولتی فردوسی شهرستان طبس را مطلوب نمی بینم و دانش آموزانی که در این مدرسه درس می خوانند باید از کیفیت بالای زیر ساختی استفاده و بهره ببرند.

بیکی عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس تصریح کرد: مشکلات زیر ساختی در بحث آموزش مجازی باید در شهرستان طبس حل شود تا کسی از درس عقب نماند.

جعفریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه دوازدهم شرکت کننده در کنکور ۱۴۰۰ باید پیشنهاداتی جهت برگزاری کلاس‌ های تقویتی مجازی و حضوری با تعداد کم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ارائه شود.

جعفریان تصریح کرد: فردا چهارشنبه کلنگ زنی دبیرستان خیرساز استعداد‌ های درخشان شهید بهشتی در منطقه‌ی مسکن مهر به زمین زده خواهد شد.

تهدید بزرگ ویروس کرونا باید به فرصت تبدیل شود

فلاحی فرماندار شهرستان طبس بیان کرد از این تهدید بزرگ ویروس کرونا را باید به فرصت تبدیل کنیم.

او از ضمن اینکه از مردم شهرستان طبس خواست تا دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند به معلمان نیز در این خصوص تاکید کرد که در ابتدای کلاس‌های مجازی به دانش آموزان موارد مربوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکر دهند.

فلاحی  ادامه داد: دانش آموزان می توانند سفیران بهداشت و درمان باشند و آموزش های مربوط به جلوگیری از ابتلا شدن به ویروس کرونا را  به سایر افراد نیز انتقال دهند.

فرماندار شهرستان طبس عنوان کرد: خوشحالم که برنامه و سیستم فضای مجازی به روز رسانی شده است و دانش آموزان می توانند از این فضا استفاده کنند.

او با اشاره به تشکیل کلاس‌ های آموزش کنکور و تجلیل از دانش آموزان بیان کرد: پیشنهاد من این است که به جای تجلیل از دانش آموزان این هزینه در کلاس‌ های آموزشی کنکور صرف شود تا تعداد دانش آموزان قبولی در رتبه‌های ممتاز زیاد شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.