تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مهارتی توسط رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی به نمایندگی از رییس دانشگاه میرویس قندهار افغانستان و دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در این نشست که به صورت ویدیو کنفرانس و حضوری برگزار شد با ابراز خرسندی از استقبال دانشگاه میرویس ولایت قندهار کشور دوست و همسایه مسلمان افغانستان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با برخورداری از توان علمی اساتید مجرب و دارا بودن زیر ساخت ها و امکانات و تجهیزات مناسب علمی، پژوهشی و رفاهی و همچنین به لحاظ شرایط نزدیک همجواری و مشترکات فرهنگی با دو کشور دوست و برادر همسایه مسلمان پاکستان و افغانستان می تواند گام مناسبی در راه افزایش ارتباط آموزشی و پژوهشی و فرهنگی بردارد.

رییس دانشگاه میرویس ولایت قندهار افغانستان نیز گفت: بسیاری از طالبان علم برای ادامه تحصیلات آکادمیک به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند که بدلیل عدم اشتراکات فرهنگی و زبانی با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

دکتر صالحی ادامه داد: با فراهم شدن زمینه های همکاری های علمی و پژوهشی و فرهنگی میان دانشگاه میرویس ولایت قندهار کشور افغانستان با دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان کشور دوست و برادر ایران و امضای این تفاهم نامه بسیاری از مشکلات ترددی و علمی، فرهنگی طالبان علم در ولایت قندهار افغانستان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند؛لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سواستفاده نشود.
آخرین اخبار