پوشش همراه اول در شهرستان طبس گسترش یافت

با اجرای فاز ۸ توسعه همراه اول در استان، از سایت همراه اول در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس با تکنولوژی ۴G بهره برداری شد.

آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به راه اندازی سایت همراه اول و ارتقای پوشش ارتباطات تکنولوژی سایت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس، گفت: پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مردم دنیا را هر روز بیشتر از قبل به اینترنت نیازمند می‌کند و اینترنت، کاربردی‌ ترین ابزار در زمان حال است که از گذشته تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است.

او افزود: با تلاش‌ های شبانه روزی پرسنل مخابرات شهرستان طبس به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه و در جهت توسعه متوازن زیر ساخت‌ های ارتباطی در سطح استان و ارتقای کیفیت سرویس‌ های مخابراتی و ارائه ی اینترنت پرسرعت موبایل به مشترکین، تکنولوژی (۲G، ۳G و ۴G) همراه اول در سایت مذکور نصب و به بهره برداری رسید.


بیشتر بخوانید


آذری نصراباد بیان کرد: با راه اندازی سایت فوق کیفیت پوشش تلفن همراه اول و اینترنت نسل ۳ و ۴ در این شهرستان ارتقا پیدا کرد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌ های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ ها در مکان‌ های تعیین شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.