پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امتیاز‌هایی را که در بازی‌های خارج از خانه از دست می‌دهیم، باید در بازی‌های خانگی جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از بازی تیمش مقابل سایپای تهران و تساوی یک - یک مقابل این تیم، اظهار کرد: در نیمه اول تیم برتر زمین بودیم، اما در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم تیم ما شرایط خوبی نداشت. متاسفانه در همان دقایق دروازه تیم ما باز شد، اما با توجه به این که بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند، می‌دانستند که می‌توانند بازنده بازی نباشند و خدا را شکر به بازی برگشتیم. توانستیم از موقعیتی که به دست آوردیم، استفاده کنیم و در دقایق پایانی به گل برسیم.

پورموسوی در واکنش به صدرنشینی تیمش و این که صنعت نفت با پیروزی مقابل سایپا می‌توانست جایگاهش را تثبیت کند، گفت: ما بازی به بازی و هفته به هفته پیش می‌رویم و در بازی‌های خانگی تلاش می‌کنیم امتیازهایی را که در بازی‌های خارج از خانه از دست دادیم، جبران کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: ما به جدول نگاه نمی‌کنیم و ذهنیتمان این است که شرایطمان را بهتر کنیم تا پایانی خوبی برای کارمان رقم بزنیم. اکنون زود است که بخواهیم درباره تیم قهرمان حرف بزنیم.

او درباره غیبت هواداران صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هواداران نیمی از قدرت ما هستند که متاسفانه در بازی‌های این فصل آن‌ها را نداریم. مطمئنا انرژی مثبت و دعای آن‌ها بدرقه راه تیم ما است. در تلاش هستیم تا دل مردم آبادان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:

دلیل افت صنعت نفت، از دست رفتن تمرکز است/ نصاری توانست خودش را پیدا کند


پورموسوی درباره برنامه ریزی لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم به اندازه کافی درباره این موضوع صحبت شده است. فکر می‌کنم سازمان لیگ در این مقطع، چاره‌ای جز پیش بردن بازی‌ها ندارد و از تمام تیم‌ها خواهش می‌کنم کمک کنند که این اتفاق بیفتد. بازی‌هایی که بدون دلیل لغو شدند، باعث شروع این هجمه‌ها هستند، اما چاره‌ای نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا مردم از فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار