بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، پرواز‌های مستقیم میان مراکش و اراضی اشغالی از ماه آینده میلادی کلید می‌خورد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، پرواز‌های مستقیم میان مراکش و رژیم صهیونیستی از اواسط ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

در پی سازش مراکش با رژیم صهیونیستی، رسانه‌های مراکشی اعلام کردند از ۱۶ ژانویه ۲۰۲۱ پرواز‌های مستقیم میان تل‌آویو و کازابلانکا آغاز می‌شود. این اقدام گامی در راستای سازش دولت مراکش با مقامات رژیم صهیونیستی و علنی سازی روابط دو جانبه ارزیابی می‌شود.

شبکه آی ۲۴ متعلق به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از پایگاه کیوی، ویژه رزرو پرواز‌های بین المللی نوشت از ۲۱ ژانویه می‌توان بلیط پرواز مستقیم از کازابلانکا و در ۲۴ ژانویه بلیط بازگشت را خریداری کرد.

اوایل دسامبر رئیس جمهور آمریکا با ادعای دستیابی به موفقیت بزرگ برای صلح در خاورمیانه، خبر برقراری روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و گفت علاوه بر برقراری مجدد روابط دیپلماتیک، به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی توسط آمریکا انجام می‌شود.

مراکش چهارمین کشوری است که با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین در برابر سازش با رژیم صهیونیستی سر تسلیم فرود آرود. پیش از این امارات، بحرین و سودان در مسیر خیانت به آرمان فلسطین گام برداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار