مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی ویژه فصل زمستان در کردستان همزمان با سراسر کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری تا روز ۱۷ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

 او افزود: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوجوان (هفت سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

شیخی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانی kurdestan.kpf.ir انجام می‌شود، اضافه کرد: این دوره‌ها به صورت برخط (حضور همزمان استاد و مخاطب در کارگاه‌های مجازی) در ۱۶ رشته برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: هنر قصه گویی، کارگاه حال خوش زندگی، کارگردانی، کاردستی، نجوم، زیست شناسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، نقاشی، طراحی و سفال از کارگاه‌های تخصصی برخط کردستان ویژه کودکان و نوجوانان است که زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

شیخی گفت: این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و… در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

او تاکید کرد: علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارایه می‌شود.

شیخی افزود: متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

گفتنی است؛ ۲۱ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، و ۴ کتابخانه سیار روستایی به کودکان و نوجوانان استان کردستان خدمات‌رسانی می‌کنند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.