حجت الاسلام شرفی حماسه ۹ دی را روز بصیرت ملت ایران دانست و گفت: توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه دشت آزادگان در مراسمی که به مناسبت حماسه ۹ دی و روز بصیرت در این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های اول انقلاب با ترفند‌ها و نیرنگ‌های متعدد سعی داشتند به این نهضت مردمی که با رهبری عالمی مجاهد و مرجعی عالیقدر نشات گرفته بود ضربه بزنند.

او افزود: همانگونه که خداوند متعال وعده داده است، نیرنگ‌های بد و اندیشه‌های زشت تنها دامان صاحبانش را می‌گیرد و همه توطئه‌ها و نقشه‌های شیاطین شرق و غرب به خودشان برگشت و نقش بر آب شد و ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شرفی بیان داشت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار کردند. در این روز ماندگار و تاریخی ملت انقلابی ما مانند همیشه حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

امام جمعه دشت آزادگان اظهار کرد: مردم متدین و انقلابی با بیعت دوباره با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) و دست رد به سینه سران فتنه، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و ۹ دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.