افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار هرمزگان

مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار هرمزگان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،با حضور حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان هرمزگان امروز در بندرعباس افتتاح شد.

هادی ابراهیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این مرکز با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در چهار طبقه ساخته شده و شامل آزمایشگاه، ساختمان اداری، مهمانسرا و کلاس‌های آموزشی است.


بیشتر بخوانید


حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: وظایف مهمی از جمله اندازه گیری عوامل سخت و زیان آور محیط کار، سالم سازی و استاندارد سازی سختی کار، مطالعه و بررسی حوادث و بیماری‌های ناشی از کار و آموزش کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران بر عهده مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان هرمزگان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استاندار هرمزگان نیز دیدار و گفتگو کرد.

شاکرمی در این دیدار با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی از کارگران در سطح کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند، گفت: در این زمینه استان هرمزگان کمترین تعدیل نیرو را داشته است.

او افزود: دولت با پرداخت بیمه بیکاری و کمک های معیشتی  از افراد آسیب دیده از کرونا حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.