شهردار مشهد گفت: از کمیسیون ملی یونسکو درخواست داریم در توسعه فعالیت‌های فنی و فرهنگی در حوزه آب به مشهد کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در مراسم اهدای نشان "شهر دوستدار آب" گفت: اگر توفیقی را کسب کرده‌ایم مربوط به زیرساخت‌هایی می‌شود که در سال‌های گذشته و زمانی که هیچ کدام از مسئولان به فکر این موضوع نبوده‌اند، با پیگیری سمن‌ها به ویژه انجمن ناجیان آب فراهم شده است.

او افزود: تکمیل‌کننده این توفیق‌ها همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله شرکت آبفای مشهد، آب منطقه‌ای و دانشگاه فردوسی است.
 

بیشتر بخوانید


شهردار مشهد ادامه داد: ما در حوزه بازچرخانی آب معافیت‌ها و تسهیلاتی را مشخص کرده‌ایم، ولی اینکه با چه ابزاری این موضوع تحقق پیدا کند مهم است، لذا از کمیسیون ملی یونسکو درخواست داریم در توسعه فعالیت‌های فنی و فرهنگی در این حوزه‌ها به مشهد کمک کند.

آغاز فعالیت پروژه "دوستدار آب" در شهرداری مشهد

در ادامه این مراسم آیدا مهربان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: جلسات متعددی برای دست یابی به شهر دوستدار آب برگزار شده است و شاخص‌هایی در چهار محور از جمله زیرساخت، اقتصاد آب، حقوق شهروندی و بحث‌های فرهنگی و هنری مد نظر بود تا موفق به کسب این نشان شدیم.

او افزود: معتقدیم مهم‌تر از دریافت این نشان تثبیت آن است، برای این کار مجموعه‌ای تحت نظر معاونت خدمات شهری به عنوان پروژه دوستدار آب تشکیل شد و در دو حوزه تخصصی و نرم افزاری در این مسیر فعالیت خواهیم کرد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.