به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر درجو، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست هماهنگی مرکز کنترل و فوریتهای برق و پاسخگویان سامانه ۱۲۱ گفت: سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی این امکان را فراهم کرده که با حذف اپراتور و پاسخگو، تمام مراحل بدون دخالت کاربر از طریق سیستم انجام و با آزادسازی متصدیان سامانه، امور مرتبط به خاموشیها با سرعت بیشتری پیگیری میشود.
او اضافه کرد: سامانه فوریتهای برق اعلام قطع برق، حوادث اضطراری و سایر موارد مرتبط با حوزه بهره برداری را از طریق سیستم صوتی تعاملی پاسخگو است که با ثبت شماره همراه و شناسه قبض برق مشترکین، موقعیت محل شناسایی و با سرعت عمل اکیپهای عملیاتی برطرف خواهد شد.
این مسئول به اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات "هما" اشارهای کرد و متذکر شد: فرآیندها و مدیریت خاموشیها مطابق با اهداف طرح هوشمندسازی اجرا میشود که میتوان افزایش سرعت عمل اکیپها و کاهش مدت زمان خاموشی را از جمله مزیتهای آن برشمرد.
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به قابلیتهای اپلیکشن " برق من" بیان داشت: شهروندان یزدی با بهره گیری از خدمات این اپلیکیشن به راحتی میتوانند در قسمت بهره برداری، ۱۱ خدمت متنوع این بخش را دریافت کنند.
انتهای پیام/ غ