وزیر راه‌وشهرسازی امروز در احکام جداگانه‌ای مهرآبادی و نبیان را به ریاست سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان مجری تاسیسات دولتی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نبیان رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با حکم وزیر راه‌وشهرسازی برکنار و احمد اصغری مهرآبادی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر جایگزین او شد.

بر این اساس محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی در حکم انتصاب "احمد اصغری مهرآبادی" به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است: «نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیات محترم وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌نمایم.»

همچنین وزیر راه وشهرسازی در حکم جداگانه‌ای، خطاب به علی نبیان بیان کرد: «نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می‌کنم.»

بنابر این گزارش احمد اصغری مهرآبادی پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و علی نبیان پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بودند.

همچنین محمد جعفر علیزاده پیش از این  رئیس هیات مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی بود که  در ۳ آذر ماه به دلیل رانندگی در منطقه کوهین واقع در محور رشت – قزوین به دلیل خواب آلودگی از مسیر خارج و خودروی او واژگون شد.

براساس این گزارش  یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان مجری ساختمان‌ها  ساخت مصلی تهران است که هنوز بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال این پروژه عظیم و بزرگ به پایان نرسیده و امید است که با حضور نبیان سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.

گفتنی است، یکی از ماموریت‌های اصلی در سازمان ملی زمین و مسکن  تامین اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن و  اتمام پروژه‌های مسکن مهر  در شهرهای مختلف است چرا که به گفته وزیر  راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر پرونده مسکن مهر که بیش از ۱۰ سال از اجرای آن می‌گذرد بسته شود.

سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین سازمان مجری تاسیسات دو سازمان مهم در وزارت راه وشهرسازی به شمار می روند که امید است با انتصاب‌های جدید در این بخش سرعت اجرای این پروژه‌ها افزایش یابد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار