مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

موضوعاتی که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شوند با واقعیت منطبق نیستند

جواد محمدی در مورد مسائل این روز‌های باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های قدیمی و پرافتخار فوتبال کشورمان و لیگ برتر است. برای پیگیری امور جاری باشگاه و مواردی که باید در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال در سطوح مختلف پیگیری شوند، لازم است مدیران باشگاه خودشان در این مکان‌ها حضور پیدا کنند و امروز هم به همین دلیل به فدراسیون آمده ایم.

او در مورد اعتراض هایی که رحمان رضایی به داوری‌ها داشته است گفت: در بررسی یک موضوع باید علت‌های آن را پیدا کنید تا به نتیجه لازم برسید. اگر سرمربی ما به داوری‌ها اعتراض داشته، شما با یک جستجو در ۷ هفته گذشته متوجه می‌شوید تیم ذوب‌آهن از اشتباهات داوری چه ضربه‌های مهلک و سختی خورده است.

محمدی ادامه داد: اگر در بازی‌های انجام شده حقمان به ما داده می‌شد، جایگاه تیم در انتهای جدول نبود. در ۲ هفته اخیر کمی شرایط داوری برای ما بهتر شده است، به عنوان مثال در بازی مقابل تیم استقلال تمام کارشناسان نظرشان این بود که ذوب‌آهن باید پیروز این دیدار می‌شد. اگر این اشتباهات تاثیر گذار برای تیم ذوب‌آهن در هفته‌های ابتدایی رخ نمی‌دادند، بازیکنان می‌توانستند با تمرکز بیشتری در زمین بازی حضور پیدا کنند.

او در مورد بیانیه ‎ای که اخیرا باشگاه ذوب‌آهن منتشر کرده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز نسبت به آن واکنش نشان داده بودند، گفت: اول این که ما در آن بیانیه از تیم خاصی اسم نبرده بودیم و نکته‌ دیگر این است که تصمیم گرفته شد دیدار ما مقابل ذوب‌آهن برگزار نشود. ما از طرف خودمان تمام تمهیدات لازم را پیش بینی کرده بودیم و روز قبل از مسابقه تیممان در شهر تهران حضور پیدا کرد. هتل و تمام هزینه‌های لازم پیش بینی شده بودند و آماده برگزاری مسابقه بودیم. حال این که شب قبل از مسابقه تصمیم گرفته شد بازی لغو شود، حتما مسائل خاص و قابل اهمیتی وجود داشته است.

محمدی در پاسخ به این موضوع که ظاهرا باشگاه ذوب‌آهن در مورد تست کرونای حدادی فر تخطی کرده است، گفت: تمامی این موارد که در رسانه‌ها در مورد آن ها صحبت می‌شود را با فدراسیون در میان گذاشتیم و مورد بررسی قرار دادیم. نهایتا جمع بندی این بود که بازی برگزار شود. اصلا این موضوع را قبول ندارم و این استنباط فضای عمومی است.

او درمورد جلسه کمیته انضباطی گفت: در جلسه کمیته انضباطی که ۲ روز قبل برگزار شد، ریز و جزئیات پرونده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به این جمع بندی رسیدند که بازی برگزار شود. موضوعاتی که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شوند و به آن دامن می‌زنند، با واقعیت موضوع چندان انطباق ندارند.

محمدی درمورد چیدمان داوران گفت: داوری همیشه یکی از ارکان مهم فوتبال بوده است و قطع به یقین هرچه قدر فضای تصمیم گیری در این قسمت تخصصی‌تر و حساب شده‌تر باشد، حواشی موجود کمتر خواهند شد. کسانی که صحبت‌هایی مطرح می‌کنند، در کمیته‌های مختلف ادعایشان بررسی و تصمیم گیری می‌شود. ما باید بیشتر از این که متوجه حواشی باشیم، روی متن متمرکز شویم و اجازه دهیم جوانان داوری کشورمان در کنار داوران بزرگی که داریم و همه می‌شناسند رشد کنند و با طی کردن سلسله مراتب به نتایج مثبتی برسند. همه باید کمک کنیم تا تکنولوژی روز دنیا یعنی کمک داور ویدیویی را به لیگمان بیاوریم. دیده‌ایم که نبود این تکنولوژی چه مشکلاتی را برای باشگاه‌های ما به وجود آورده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار