معاون بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دشمن سال هاست که با راه اندازی جنگ نرم، روایت سازی و عوض کردن جای حق و باطل، سعی دارد بصیرت مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

 

بیژن شمس، معاون بسیج اساتید استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دشمن سال هاست که با راه انداختن جنگ رسانه‌ای از طریق بیش از ۱۶۴ شبکه معاند فارسی زبان، روایت پردازی می‌کنند، جای حق و باطل و شهید و جلاد را عوض می‌کنند و سعی دارند اعتقادات مردم را خدشه دار کنند، اما همیشه در بزنگاه‌های تاریخی از ملت ایران سیلی خورده اند.

او ادامه داد: دشمن از انقلاب تا اکنون سعی کرده با فشار‌های مختلف از جمله تحریم‌های سخت اقتصادی، ایجاد فتنه‌های مختلف، ترور شخصیت‌های بزرگ ایرانی، ملت را به زانو درآورد، اما این دسیسه‌ها همیشه نتیجه برعکس داشته و بجای اینکه ملت میدان را خالی کنند هربار پرشور‌تر از گذشته به میدان امدند و همین دشمن را زمین گیر‌تر از قبل می‌کند.

 

معاون بسیج اساتید استان اصفهان افزود: سال گذشته با ترور سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند ضربه بزرگی به نظام و ملت ایران بزنند، می‌خواستند دل ملت را خالی کنند، می‌خواستند ملت را مایوس کنند، اما وقتی حضور میلیونی و غافل گیر کننده مردم را در صحنه دیدند، متوجه شدند که این نیرنگ‌ها در کمرنگ شدن اعتقادات و ولایتمداری ملت ایران تاثیر ندارد بلکه انان را مصمم‌تر از همیشه می‌کند، به قول امام بزرگ امت، بکشید مارا ملت ما بیدار‌تر می‌شود. دشمن نمی‌داند که میلیون‌ها سردار سلیمانی و شهید فخری زاده در ایران تربیت شده است.

 

بیژن شمس تاکید کرد: دشمن با ترور شهید فخری زاده نشان داد، کینه و دشمنی اش با ایران چند برابر شده، اما خودش بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک است. دولت امریکا بیش از هشت ماه است که با فروپاشی دست و پنجه نرم می‌کند، جنگ و بحران در تمام خیابان هایشان ادامه دارد، بدهی‌های بزرگ مالی که توان پرداختش را ندارند را به دوش می‌کشد، تمام این‌ها نشان می‌دهد که این‌ها از درون تهی شده اند و دیگر قدرتی ندارند.

 

 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: حماسه 9 دی ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.