رئیس شورای خیریه باغملک گفت: شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان باید توسعه پیدا کند و در حال شناسایی و وصل شدن به خیران استانی هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج الله شریفی رئیس شورای خیریه باغملک  گفت: شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان باید توسعه پیدا کند و در حال شناسایی و وصل شدن به خیرین استانی هستیم و جلساتی با امام جمعه، فرمانده سپاه و نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در برنامه‌ی کاری ما قرار دارد.

او افزود: این شورا ۵ عضو دارد که رئیس و دبیر و ۲ بازرس و یک نفر حسابدار که فعالیت هر کدام برابر با احکام صادر شده در چار چوب شرح وظایف مشخصه در زمینه کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان است.

شریفی بیان داشت: جهت گسترش کمک‌های خیرین ابتدا در صدد شناسایی افراد خیر اندیش هستیم، به طوری که این زنجیره به امید خدا به خیران استان باید متصل شد تا ان شاءالله در جمع بندی به نتایج مورد نظر دست یابیم.

رئیس شورای خیرین باغملک در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم جهت سامان دادن به وضعیت موجود اقداماتی صورت گیرد و تا ان شاءا لله شاهد حضور بیش ار پیش خیران در زمینه کمک به مستمندان باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام توجه این شورا اجرای عدالت در جهت کمک به نیازمندان است که حتما ساماندهی خواهد شد و یکی از کار‌های مهمی که دغدغه ما مشکل آب آشامیدنی به روستای آرزو بود که خدا را شکر با پیگیری انجام شده موفق شدیم که چندین  خیر جهت سر و سامان دادن به وضعیت آب روستای آرزو به منطقه معرفی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.