حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به بازیکنانم هشدار داده و گفته بودم که بازی با پیکان سخت‌ترین بازی ما است، اما باز هم نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: شکست خیلی تلخی بود. با وجود این که در طول هفته فرصت داشتیم و به بازیکنانمان هشدار داده بودم که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان است، نتیجه را واگذار کردیم. با شناختی که نسبت به تیم حریف و تفکرات سرمربی آن‌ها داشتم، می‌دانستم پیکان با برنامه بازی می‌کند و را‌ه‌های نفوذ ما را می‌بندد.

حسینی در ادامه گفت: شرایط پیکان طوری است که می‌تواند به هرتیمی گل و ضربه بزند. با توجه به بازیکنان بلند قامتی که در خط حمله دارند و بازیکنی که اوت بلند می‌اندازد، می‌دانستیم کارمان سخت می‌شود. بازیکنان ما با وجود این که زحمت کشیدند روز خوبی نداشتند. 

او افزود: احساس می‌کنم پس از بازی هفته گذشته با ماشین سازی خوب ریکاوری نکردیم. در نیمه دوم افت بدنی داشتیم، اما بازی نزدیکی بود و هر تیمی می‌توانست برنده باشد. آن‌ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند و گل بزنند. به تیم پیکان تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه گفت: نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم، زیرا این روز‌ها درباره این موضوع خیلی صحبت می‌شود. داور بازی با تجربه بود، اما باعث اعتراض نیمکت ما شد. برای بررسی عملکرد داوری باید فیلم بازی را ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار