صدور کارت هوشمند ملی برای ۸۵ درصد از واجدین شرایط

تاکنون برای ۸۵ درصد از واجدین شرایط در استان کرمانشاه کارت هوشمند ملی صادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر از جمعیت استان را افراد بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت ملی تشکیل می‌دهند، گفت : از این تعداد تاکنون یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۳۸ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند.

او گفت : از آغاز طرح صدور کارت هوشمند ملی در سال ۹۱ تاکنون یک میلیون و ۲۸۲ و هزار و ۹۱۶ نفر در استان کرمانشاه کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز ۶۹ هزار و ۵۴۱ نفر در استان برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند، افزود: کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به ۳۹ دفتر پیشخوان و ۱۹ اداره‌ی ثبت احوال در سطح استان نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: متقاضیان همچنین با مراجعه به سایت ncr.ir می‌توانند درخواست خود را برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت کنند.

خدادادی گفت: کسانی هم که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند با شماره گیری #۶۰۹۰*۴* می‌توانند مراحل صدور کارت خود را پیگیری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.