مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : آمریکا جواب جنایتش در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباجانی مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه اسلام خصوصاً شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت : جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی هیچ وقت فراموش نخواهد شد و آنان قطعاً جواب این جنایت را خواهند دید.

او با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ دی ماه به عنوان روز جهانی مقاومت گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی در تقویم ایران، گفت : اصناف و شهرداری‌های سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار تدارک دیده‌اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: در بخشداری‌ها، دهستان‌ها، حوزه‌های مقاومت، دهیاری‌ها و همه جماعت در سطح شهر‌های استان گرامیداشت یاد و خاطره این شهید ایثارگر که جانش را فدای سربلندی کشور و مردم کرد، مراسمات ویژه‌ای برگزار می‌شود.

باباجانی از اجرای زنگ مقاومت در شبکه شاد به یاد شهید سلیمانی خبر داد و افزود: هر اداره یک مراسم به یاد شهید دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

او با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در شبکه شاد برای روز جهانی مقاومت، گفت: نمایش‌هایی نیز توسط گروه تئاتر با حضور خانواده‌های شهدای حرم کرمانشاه در روز ۱۳ دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.