۶۴ هزار خودرو در زمان منع تردد‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری تخلف کردند

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از ثبت بیش از ۶۴ هزار تخلف رانندگی مربوط به منع تردد‌های کرونایی در آذرماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید مردانی رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی از جمله منع تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی از مبادی ورود و خروج استان و منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از تاریخ اول تا ۳۰ آذرماه، تعداد ۶۹ هزار ۷۵۵ مورد تخلف توسط دوربین‌های راهداری استان ثبت شد که ۶۴ هزار و ۹۱۰ مورد آن مربوط به منع تردد‌های کرونایی است.

او افزود: تعداد چهار هزار ۸۴۵ مورد نیز تخلفات دیگری از جمله تخطی از سرعت غیرمجاز است که به همراه تخلفات محدودیت تردد در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی به پلیس راه استان ارسال شد.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: تعداد ۳۴ دوربین ثبت تخلفات در برخی از مسیر‌های چهارمحال و بختیاری فعال هستند که بلافاصله پس از تخلفاتی ازجمله سرعت غیرمجاز، مشخصات خودرو متخلف را به سامانه پلیس‌راه ارسال می‌کنند تا اعمال قانون شوند.

او ادامه داد: تعداد ۲۵ دوربین فعال نیز در ورودی‌های استان و مناطق حساس از جمله گردنه‌ها، فعال هستند که پرسنل راهداری به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را رصد می‌کنند.

مردانی با اشاره به رصد روزانه دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی استان، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز میزان تردد‌های جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری نسبت به مشابه پارسال در ورودی‌های استان ۲۸ درصد و در خروجی‌ها ۲۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.