یک فضای آموزشی ۴ کلاسه در روستای سیل زده چاه الوند دلگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین بامری مدیر آموزش و پرورش دلگان در آیین افتتاحیه این فضای آموزشی گفت: این واحد آموزشی که به نام سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی مزین شده در زمین اهدایی به متراژ هزار متر و با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع احداث شده است.

حسین بامری افزود: این فضای آموزشی ۴ کلاسه با همت خیرین و گروه جهادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) رجایی شهر کرج با هزینه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

او  تصریح کرد: با وقوع سیل سال قبل خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های روستای چاه الوند وارد شد به گونه‌ای که دانش آموزان برای حضور در کلاس درس مسافت ۵ کیلومتری تا روستای همجوار را در سرما و گرما طی می‌کردند و این امر احداث فضای آموزشی مطلوب را در این روستا دو چندان کرد.

او گفت: با افتتاح این فضای آموزشی ۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی از فضای آموزشی مطلوب بهره‌مند شدند.

نماینده گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) رجایی شهر کرج گفت: در پی وقوع سیل سال ۹۸ و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مناطق سیل زده پس از شناسایی منطقه، کلنگ ساخت فضای آموزشی ۴ کلاسه به نام سید شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای چاه الوند نهایی و کلنگ ساخت آن بر زمین زده شد.

مجتبی بابایی افزود: این مدرسه با حضور ۸۰ نفر جهادگر در چهار بازه زمانی ۲۰ روزه توسط جهادگران رجایی شهر کرج ساخته و در آستانه نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آیینی تحویل دانش آموزان منطقه کم برخوردار چاه الوند دلگان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار