ذخیره سازی سوخت مناطق سخت گذر استان چهارمحال و بختیاری

سوخت مورد نیاز ساکنان مناطق سخت گذر استان چهارمحال و بختیاری قبل از برودت هوا و بارش نزولات آسمانی ذخیره سازی شده است

ذخیره سازی سوخت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،            جعفرسالاری نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندار شهرستان کوهرنگ آخرین وضعیت موجود و مسائل مربوط به تامین و توزیع سوخت در شهرستان کوهرنگ را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه: قبل از آغاز فصل سرما در فصل تابستان، تدابیر و برنامه ریزی‌های لازم جهت سوخت رسانی به مناطق سخت گذر اندیشیده شد افزود: مجاری عرضه کننده نفت سفید نسبت به خرید به موقع ترغیب شدند تا سوخت مورد نیاز ساکنان مناطق را قبل از برودت هوا، بارش نزولات آسمانی و بسته شدن مسیرها ذخیره کنند.
 

بیشتر بخوانید

آقای سالاری نسب با اشاره به اینکه  سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های ساکن در روستا‌ها و بخش‌هایی که گاز کشی شهری ندارند با پیش بینی‌های لازم تامین شد گفت: توزیع نفت سفید از طریق توزیع الکترونیکی، به خانوار‌های مورد تایید درسامانه newtejaratasan.niopdc عرضه گردیده است و همچنان توزیع سوخت ادامه دارد.

وی افزود: گاز مایع موردنیاز متقاضیان نیز تامین گردید و واجدان شرایط که  در سامانه نامنویسی کرده اند مشکلی در دریافت سهمیه LPG ندارند.

وی، پیگیری مواردی از جمله احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهر چلگرد (مرکز شهرستان کوهرنگ) با توجه به نیاز دیده شده و پتانسیل‌های توریستی این شهر را جهت بررسی و انجام پیگیری‌های لازم، به مسئولان واحد‌های مربوط منطقه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار