مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت :طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها و حرارت مرکزی همه مجتمع‌ها در استان با ثبت نام در شرکت گاز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها و حرارت مرکزی همه مجتمع‌ها، پرداخت هزینه با شرکت گاز است و فقط به ثبت نام و اجازه مشترکین برای اصلاح موتورخانه‌ها نیاز است تا با بهینه‌سازی سیستم‌ها در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

او افزود: کسانی که زیر الگوی حداقل مصرف که ۲۰۰ متر مکعب در ماه است، مصرف داشته باشند، ۱۰۰ درصد گاز بهایشان بخشیده می شود و آن‌هایی که نسبت به زمستان سال‌های ۹۷ و ۹۸، ده درصد صرفه جویی در مصرف گاز داشته باشند تا ۱۵ درصد گازبهایشان بخشیده می شود.
 
همچنین به گفته او برای مشترکین پرمصرف تا ۶ ماه برای اصلاح وسایل گازسوز و اصلاح محل مصرف، زمان تعیین شده تا وضعیت را بهبود دهند، در غیر این صورت مشمول افزایش قیمت گاز خواهند شد.

گلستان ۶۰۰ هزار مشترک مصرف گاز دارد که ۵۵۰ هزار مشترک خانگی هستند.
 
درگلستان هفته گذشته ۱۳ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که ۱۱ میلیون آن سهم خانگی بود و از این مقدار ۳۰ درصد مشترکین مشمول بخشودگی شدند.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: مصرف گاز ، برق رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار