رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته مورد فوتی با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی  در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ نفر بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۴۲ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۴ بیمار در استان بستری هستند، ادامه داد: ۵۸ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه و ۱۸ نفر هم با لوله‌گذاری تنفسی با حال وخیم در بیمارستان‌ها بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۱ نفر از مجموع تعداد بیماران بستری را مختص بیمارستان شهرستان‌ها دانست و گفت: ۳۵ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های غیردانشگاهی و ۹۸ نفر در بیمارستان‌های دانشگاهی بستری هستند.

او ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته مورد فوتی با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت نشده و تاکنون هم یک‌هزار و ۴۲۴ نفر از هم‌استانی‌ها بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.