امام جمعه ساوه گفت: تعالیم روحبخش نهضت عاشورا مانع انحراف بزرگ فتنه ۸۸ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در یادواره شهیدان سلیمانی، ابومهدی مهندس و فخری زاده گفت: بنا به تفسیر رهبر فرزانه‌ انقلاب تعالیم روحبخش نهضت عاشورا مانع انحراف بزرگ فتنه ۸۸ شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش عوامل داخلی و هدایت جریان‌های خارج نشین در سال ۸۸ افزود: انحرافات جدی در شعار‌های آشوب‌های خیابانی؛ نشان از عزم جدی برای حذف اسلام از این آب و خاک داشت.

او اضافه کرد: عده‌ای فریب خورده‌ ِطراحی دیگران، با راه اندازی جنگ داخلی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند که بصیرت مردم موجب رسوا شدن آن‌ها برای همگان شد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه یوم الله ۹ دی تجلی بصیرت ملت ما در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان بود بیان کرد: روز ۹ دی ماه در واقع تثبیت اصل نظام اسلامی و تجلی قدرت پروردگار در کشوری بود که با جانفشانی و ایثار شهدا راه خود را پیدا کرده طومار فتنه گران پیچیده شد.

او با اشاره به تبلور ولایت فقیه در نظریه‌ دولت در دولت امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: حماقت دشمنان داخلی و خارجی و بصیرت مردم با تاسی به آموزه‌های امام حسین (ع) موجب نجات کشور و ظهور حماسه نهم دی ماه شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هوشیاری آحاد مردم در مقابله با نقشه‌های دشمنان اظهار کرد: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان و پشتیبانی و حمایت ناگسستنی ملت با رهبری همواره توانسته کشور را از حوادث متعدد؛ با سربلندی نجات دهد.

او ولایت فقیه را در مکتب حاج قاسم سلیمانی جزء اصول انقلاب اسلامی توصیف و اضافه کرد: این مرد بزرگ بی ادعا با حضور آرامش بخش خود در بین آحاد مردم به عنوان سرباز رهبری مانع نفوذ دشمنان با تفکر گسترش مرز‌های اسلامی در منطقه شد.

امام جمعه ساوه گفت: حاج قاسم موجب تغییر موازنه‌ قدرت و سد نفوذ بیگانگان شد و دشمن همه‌ تلاش خود را برای گرفتن این عنصر اثر گذار به کار گرفت.

او تصریح کرد: حاج قاسم، مظهر مکتب مقاومت در برابر جریان استکباری و "نه" گفتن به کشور‌های آمریکایی و اروپایی و همچنین به دشمنان زیاده خواه بود که باید همه برای ادامه‌ این مسیر جریان سازش را محکوم و با تمام توان جریان مقاومت را تقویت کرد.

به مناسبت نهم دی ماه، اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و یادبود شهید فخری زاده با حضور مسئولین شهرستان ساوه در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.