با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان با گرامیداشت روز ۹ دی، تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: لارستان با ۵ بخش و ۸ شهر از وسیع ترین شهرستان های استان فارس است.

او، بیان کرد: ویژگی های منحصر به فرد شهرستان لارستان  نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور نام و نشان دارد که وجود خیران و نیکوکاران در این منطقه است.

حسنی، تصریح کرد: رشد و توسعه شهرستان لارستان بیش از آن که منابع محور باشد انسان محور، هدف محور و ناشی از تلاش فراوان افراد خیِر است که مشارکت خود را در راه تلاش برای پیشرفت شهر لارستان قرار داده اند.

فرماندار ویژه لارستان، ادامه داد: چنین مردمی با چنین ویژگی هایی  مشارکت جو هستند و در تمامی عرصه ها از جمله بهداشت و درمان، ساخت مساجد و حسینیه ها، اماکن آموزشی، حتی زیرساخت‌ها و حوزه امنیتی، همراه مسئولان هستند، به همان اندازه که در  کمک به منافع منطقه گام بر می‌دارند و یار دولت هستند.

او، از خدمات چندین ساله سرهنگ امیر جاهدی فرماندهی سابق تشکر و برای سرهنگ عیسی افسری فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار