مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و بازی تحت کنترل ما بود. با توجه به فوتبالی که ذوب‌آهن بازی می‌کرد از وضعیت آن ها استفاده کردیم و به موقع گل زدیم. در نیمه اول مالکیت توپ را هم در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم حریف جسارت بیشتری پیدا کرد و در لحظاتی بهتر از ما بود و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساند.

او افزود: در نیمه دوم نتوانستیم مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم و در خط حمله نتوانستیم توپ را حفظ کنیم؛ به همین دلیل دچار مشکل شدیم و نتوانستیم در نیمه دوم از توپ‌ها استفاده کنیم و اسیر ضد حمله حریف شدیم. بازی خوبی بود اما یک سری اتفاقات رخ دادند که در شأن و برازنده فوتبال نیستند، جز این که بگوییم تأسف می‌خوریم.

او درباره صحبت های اعضای هیئت مدیره درباره جدایی بشار گفت: من و یحیی اعتقادمان این است که کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد اما اگر اعضای هیئت مدیره این حرف را گفته‌اند  به طور حتم آن ها فوتبال را بهتر از ما می‌فهمند و نبود او  تأثیری در تیم ندارد.

انتقال رضاییان به پرسپولیس امکان پذیر نیست 

مطهری درباره صحبت‌های رامین رضاییان و علاقه او برای حضور در پرسپولیس اظهار کرد: رضاییان بازیکن توانمند و خوبی است و در آن شکی نیست؛ اما ما آن قدر درگیر مسابقات هستیم که فکر می‌کنم این مسائل تیم را دچار حاشیه می‌کنند. اکنون زمان نقل و انتقالات نبوده و طرح این مسائل حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی در فضای مجازی می‌افتد. فکر می‌کنم زمان خوبی برای این صحبت‌ها نیست. به نظرم قرارداد او خیلی بالا است و بعید می‌دانم این انتقال امکان‌پذیر باشد.

مربی پرسپولیس در مورد تعویض‌های تیم پرسپولیس گفت: همیشه کار تیمی برای ما ارجحیت دارد و همه باید در پازل تاکتیکی ما باشند. قبول داریم امروز خیلی در بخش هجومی موثر نبودیم، اما ما همین بازیکنان را داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم. آن ها بازیکنان جوانی هستند و خیلی زیر فشارشان گذاشته‌ایم. 

مربی پرسپولیس در پایان درباره عملکرد متفاوت پرسپولیس در نیمه اول و دوم گفت: در نیمه اول خیلی بهتر بودیم اما بخشی از این اتفاق به مسائل انگیزشی ذوب‌آهن برمی‌گردد که چیزی برای از دست دادن نداشت و با جسارت بیشتر بازی کرد. در حالی که بین نیمه هم با بازیکنان صحبت کردیم که حتی برای گل دوم بروند. متأسفانه این بیشتر ذهنی است و دستور تاکتیکی نیست که تیم عقب بیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۱ دی ۱۳۹۹
آقا نیمه دوم پرسپولیس نابود بازی کرد عزیزان خواهشها دلایل اینرو پیدا کنید هرگز در این چند سال بازی نیمه دوم را از پرسپولیس ندیده بودیم
آخرین اخبار